Direktlänk till inlägg 26 januari 2016

Del 3

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:45

Jag hamna i ett dåligt umgänge..
testa röka marijuana igen, och jag var mentalt fast.

Jag var så jäkla rädd heltiden, för att förlora min son..


det gick nog inte en enda vecka jag var utan röka när jag väl hade kommit in i det.


Jag kommer ihåg när jag låg på behandlingshemmet i lund.

Psykologen sa till både mej och mamma att han var chockad..
han frågade hur jag kunde låtit bli droger när jag hade mått som jag gjorde.

Och att det var bra att jag inte hade testat för han trodde jag skulle fastna direkt.

Jag blev stolt när han sa det.

Men samtidigt så har jag inte kunnat sluta tänka på vad han egentligen menade fullt ut..

nu vet jag.


Förlåt… nä förlåt mej inte. Ni kan inte förlåta mej. ni får inte.
JAg kan inte förlåta mej.

Jag har ALDRIG gjort de i min sons närhet och jag har varit jätte noga med det.

Men längtan efter ruset gjorde mej irriterad och stressad..
jag är fast.
Kan inte bra sluta. jag har försökt.. tro mej. vill inte leva såhär.
Sonen bor hos sin pappa nu. Och där ska han stanna tills jag är frisk…


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 20:02

När jag kände att jag hade ett problem, var när jag inte hade tillgång till mina berusningsmedel..Jag gick runt och letade efter annat skit att känna rus utav. jag känner att rökan blir mer och mer och jag känner ett större behov av att vara påverk...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:55

jag vet att jag hade kunnat undanhålla detta och komma undan med att ni aldrig hade fått veta. MEn Jag kan inte. jag har visat mej stark. har visat mej glad och rolig. Spelat clown. Fått andra att må bra. Det är de jag har levt på i flera år....

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:48

Rykten var sanna.. mamma. Din dotter är en missbrukare. *gråter* Ni har sett att jag mått dåligt, men såhär lågt har ni aldrig sett mej. ALDRIG! det finns ingen som vet. och denna skam jag känner i bröstet över alla gånger jag skjutit undan sa...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:35

Jag blev gravid. Jag sluta helt. jag tog inget under graviditetenMin son räddade mitt missbruk där. jag var djupt insatt av benzo. han rädda mitt liv.Men när han var kommen.. så var jag inte lycklig. jag förstod inte. allt skulle bli bra nu!? Gravi...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:26

Hej.Jag kommer lägga alla korten på bordet nu. förlåt.   detta brevet börja jag skriva när jag var hos j. slutet av november 2015.Det var snart 5 år sedan jag gick in i denna världen. Kan inte förlåta mej själv. Jag kommer aldrig att kunna göra d...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards