Direktlänk till inlägg 26 januari 2016

Del 2

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:35

Jag blev gravid. Jag sluta helt. jag tog inget under graviditeten
Min son räddade mitt missbruk där. jag var djupt insatt av benzo. han rädda mitt liv.

Men när han var kommen.. så var jag inte lycklig. jag förstod inte. allt skulle bli bra nu!?

Graviditeten var påfrestande och förlossningen var traumatisk. Det pågick i 78 timmar. Jag önskar någon på BB hade agerat på mitt mående..  


jag har ETT liv till att ta hand om.
Jag klarade inte av att vara ensam med honom. 



Jag mådde så jäkla dåligt.

mamma var där. Mamma du är alltid där..


men jag började iallafall igen.. och jag klarade komma ut ur lägenheten. när jag börja missbruka igen.. Men inte så det märktes, bara ett piller, receptbelagt, för att må bra. 


JAG SKRÄMS SÅ JÄVLA MYCKET SÅ ATT DE ÄR OFATTBART!
men jag var alltid kontrollerad. jag tog normal dos för jag visste mina gränser. 


jag blev påkommen nångång av att jag tagit för mycket,
 skulle på middag med Jo's kompisar. Jag ville vara trevlig,rolig humoristisk som jag egentligen är. 
Men jag däcka…Att dem fick se det, uppleva det.. mitt barn!!!!!!!! Fyfsn.. förlåt asås nä fyfsn.. *gråter*

 Jag ville bara vara glad... fan


blev inlagd på intensiven.

Fick prata med socialen. 
en engångs händelse. jag lova att aldrig göra om det......

som jag sagt till er förut, hade jag vetat hur det skulle bli att va mamma,

så hade jag aldrig blivit. Kanske ni förstår nu….


men jag ångrar inte honom. jag älskar min son till månen och tillbaka..


Minns inte min sons första år. Fylld med stress ånger,oro,skam,kärlek,mitt barn.

Som jag älskar.. från månen och tillbaka.



Detta tar hårt i mej att berätta.. tror inte ni vill se mej längre..

Jag förstår. Jag hade inte velat ha någon som jag i sitt liv.



Tog slut mellan mej och sonens pappa i januari 15.
Jag o sonen flytta hem till min pappa.
Jag blev ensam med sonen........................................



..................................................




.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 20:02

När jag kände att jag hade ett problem, var när jag inte hade tillgång till mina berusningsmedel..Jag gick runt och letade efter annat skit att känna rus utav. jag känner att rökan blir mer och mer och jag känner ett större behov av att vara påverk...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:55

jag vet att jag hade kunnat undanhålla detta och komma undan med att ni aldrig hade fått veta. MEn Jag kan inte. jag har visat mej stark. har visat mej glad och rolig. Spelat clown. Fått andra att må bra. Det är de jag har levt på i flera år....

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:48

Rykten var sanna.. mamma. Din dotter är en missbrukare. *gråter* Ni har sett att jag mått dåligt, men såhär lågt har ni aldrig sett mej. ALDRIG! det finns ingen som vet. och denna skam jag känner i bröstet över alla gånger jag skjutit undan sa...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:45

Jag hamna i ett dåligt umgänge.. testa röka marijuana igen, och jag var mentalt fast.Jag var så jäkla rädd heltiden, för att förlora min son..   det gick nog inte en enda vecka jag var utan röka när jag väl hade kommit in i det.   Jag kommer ...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:26

Hej.Jag kommer lägga alla korten på bordet nu. förlåt.   detta brevet börja jag skriva när jag var hos j. slutet av november 2015.Det var snart 5 år sedan jag gick in i denna världen. Kan inte förlåta mej själv. Jag kommer aldrig att kunna göra d...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards