Alla inlägg under november 2011

omg

Av iamsoftiz - 27 november 2011 18:53

jag har haft fobi för spyor så länge jag kan minnas. de har varit de värsta jag vet.

igår hade jag druckit lite, men va inte helt packad. en polare spydde och alla gick iväg mn jag stod kvar och höll henne i handen o stötta henne :O de e första gången i mitt liv.

känner mej faktiskt lite stolt.. trodde aldriug någonsin de skulle hända

Av iamsoftiz - 24 november 2011 23:35

  morfar, jag sitter i din soffa, jag sitter vid din dator o jag rullar dina cigg..

 du finns inte längre , men jag tänker på dej jämt..

 Varför?.. kan du ionte komma tillbaka?


 jag o morfar på bilden, de va nog fösta o sista bilden på oss..

 du ser så lycklig ut när du kollar på mej..



 Vila i frid, vi ses snart..

Av iamsoftiz - 23 november 2011 13:51

SÅ jä'vla härlig låt.

så himla djup och mysig.

älskar den! lyssna på den ^^

Av iamsoftiz - 16 november 2011 20:26

 Hej.. kom hem för ca 3 timmarsen.

jag har gjort det igen. jag försökte igen.

MEn det blev ambulans på plats igen MOT min vilja..

Fan folk som jobbar där känner mej nu, riktig stamkund nu ju;) men iaf..

När jag kom in på akuten så tryckte dom ner en slang i halsen på mej!

FYFAN vad äckligt det var!! Den skulle suga ur allt jag hade i magen. o sen spruta ner kol.. riktigt obehagligt.

Så oehagligt så att jag spydde automatiskt rakt på dom som höll fast mej, rätt åt dom! dom va riktigt hemska!

Jag la uppkopplad i maskin igen, i ungefär 13 timmar. blodprov typ 9 gånger! blää. psyket var meddelad av att jag skulle bli inlagd hos dom,

och dom hade fixat så dom kunde hämta mej.. först va de sådär..Men nej.. jag vägra i sista sekund. kan inte va inlåst. får panik.

jag ville bara hem till  min säng.. ^^


 nu sitter jag här på sängen. trött som fan.

orkar inte göra mer..



så trött på mej själv nu...

Av iamsoftiz - 7 november 2011 22:47

Hmm jag börjar skolan imorgon igen. Fett drygt. Jag har kommit så jävla långt i skolan.

innan var jag aldrig där. jag klarade inte av att vara där o de började väl redan i femman. hade IG i allting.

nu när jag kollar tillbaka på mina prov i 7an. hade 3,5 rätt av 75. jag mådde så jävla dåligt.


och nu har jag inte varit där på över en månad.. jag måste komma igång igen. hmm FAn varför?

vill inte hamna bak igen. jag vill bara klara detta men jag klarar fan inget ensam.


NI får säga vad ni vill om mej i skolan nu, jag vet att ni hatar mej. men jag har inte gjort nått fel.

varför ska dom som inte gör nått fel vara dom som blir utsatta?

det har alltid varit så.


Aja vafn. får se hur de går, klarar jag det så gör jag, men om inte...vet ja inte vart jag ska ta vägen..

Fan vill bara ta tag i flaskan o svepa.. NEJ fan sluta. jag ska klara de här.. ensam


Så jävla tungt utan dej min vän, jag behöver dej, kom tillbaka snälla!? =(

Av iamsoftiz - 2 november 2011 17:46

Dååå va rättegången över. jobbigt som fifään, men över nu..

hmm

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards