Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Not okay

Av iamsoftiz - 26 november 2012 21:03

One may think I'm alright
But I need pills to sleep at night
I need lies to make it through the day
I'm not okay

  

Lek med den!! 

   

 
 
Helena

Helena

27 november 2012 20:47

Du är en vacker tjej...smart det vet jag att du är..jag tjatar om att du kan bli precis vad du vill..även om det tar lite tid att hitta dig själv..ge aldrig upp gumman:)!!!
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 20:02

När jag kände att jag hade ett problem, var när jag inte hade tillgång till mina berusningsmedel..Jag gick runt och letade efter annat skit att känna rus utav. jag känner att rökan blir mer och mer och jag känner ett större behov av att vara påverk...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:55

jag vet att jag hade kunnat undanhålla detta och komma undan med att ni aldrig hade fått veta. MEn Jag kan inte. jag har visat mej stark. har visat mej glad och rolig. Spelat clown. Fått andra att må bra. Det är de jag har levt på i flera år....

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:48

Rykten var sanna.. mamma. Din dotter är en missbrukare. *gråter* Ni har sett att jag mått dåligt, men såhär lågt har ni aldrig sett mej. ALDRIG! det finns ingen som vet. och denna skam jag känner i bröstet över alla gånger jag skjutit undan sa...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:45

Jag hamna i ett dåligt umgänge.. testa röka marijuana igen, och jag var mentalt fast.Jag var så jäkla rädd heltiden, för att förlora min son..   det gick nog inte en enda vecka jag var utan röka när jag väl hade kommit in i det.   Jag kommer ...

Av iamsoftiz - 26 januari 2016 19:35

Jag blev gravid. Jag sluta helt. jag tog inget under graviditetenMin son räddade mitt missbruk där. jag var djupt insatt av benzo. han rädda mitt liv.Men när han var kommen.. så var jag inte lycklig. jag förstod inte. allt skulle bli bra nu!? Gravi...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards